Polecane: Najbardziej

Gatta to marka, należąca do polskiej firmy Ferrax produkującej artykuły pończoszane od 1993 roku. Marka Gatta od ponad 25 lat urzeka kobiety,swoimi a jej produkty wielokrotnie zostały odznaczone Złotym Laurem Konsumenta. Dziś sprzedaje swe produkty nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami (m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, w Stanach Zjednoczonych czy w Australii).

Wizytówką marki są oczywiście rajstopy gatta, ale w ostatnich latach Gatta weszła na rynek bieliźniarski i odzieżowy, i również tam święci triumfy. Od kilku lat marka Gatta z sukcesem rozwija swoją ofertę bieliźniarską, proponując klientkom modele na co dzień i na okazję. Asortyment obejmuje figi, koszulki, topy, jak również body, leginsy czy skarpetk gatta.

Nie każda kobieta o tym wie, ale podstawowym warunkiem, aby jej sylwetka lepiej prezentowała się,  jest odpowiednio dobrana bielizna Gatta. Dla kobiet poszukujących produktów do "zadań specjalnych" dobrą propozycją będzie body, półhalka wyszczuplająca. Znakomitą opcją są także figi modelujące gatta. Produkty modelujące proponowane przez Gattę odznaczają się wysoką jakością i starannym wykonaniem, zapewniającym wysoki komfort noszenia i efekt wyszczuplający. 

Tabela rozmiarów rajstop gatta pozwoli każdej z nas dobrać coś dla siebie.

Sklep Internetowy Gatta

Dla kobiet ceniących komfort nade wszystko, Gatta przygotowała szeroki wybór codziennej bielizny dostępnej w kolorach bazowych: bawełniane koszulki, topy czy body, a także majtki dostępne w wielu fasonach - modele bezszwowe, stringi, figi czy brazyliany.

Marka Gatta to także odzież - t-shirty, bluzki, spodnie czy leginsy. Bluzki Gatta to modele w casualowym lub eleganckim stylu. Można je zestawić z prostymi spodniami, również będącymi w ofercie producenta. Na szczególną uwagę zasługuje odzież treningowa - koszulki i leginsy z serii Gatta Active, przy produkcji której zastosowano nowoczesne technologie.

Kolory rajstop Gatta są już owiane legendą. Ich bogactwo, zadziwi i zadowoli nawet najbardziej wymagające klientki, a nazewnictwo przyprawi o ból głowy.